Vee-en-Gewas.nl logo

  • Menu
  • Nieuws
    • Home
    • Provincies

      Subcategorieën

      • Gelderland
      • Overijssel
    • Politiek
    • Waterschappen
    • Melkvee
    • Akkerbouw
    • Varkens
    • Pluimvee
    • Opinie
    • Sterke Erven
  • Marktcijfers
  • Video & foto
  • Dossiers
  • Kennispartners
  • Vakblad
    • Vakblad
    • Jaargangen
    • Verschijningsdata
    • Abonneren
    • Sterke Erven
  • Evenementen
  • Top
  • Het LeerErf
  • Sterke Erven
  • Sterke Erven
NieuwsProvinciesGelderlandBarnfield nieuwe merknaam kipproducten 2 Sisters Storteboom

Barnfield nieuwe merknaam kipproducten 2 Sisters Storteboom

Het Barnfield logo.
Het Barnfield logo.
Barnfield is de nieuwe merknaam voor het assortiment kipproducten dat 2 Sisters Storteboom op de vakbeurs Sial in Parijs introduceert. Ambacht uit de industrie, dat is waar Barnfield ‘world of chicken’ voor staat. De merknaam verwijst naar het Engelse woord ‘schuur’ waarmee het ambachtelijke karakter wordt benadrukt én naar Barneveld waar het veelzijdige assortiment vers gebraden kipconvenience producten wordt geproduceerd.
Het Barnfield logo.
Het Barnfield logo.
De Barnfield ansichtkaart.
De Barnfield ansichtkaart.
De Barnfield ansichtkaart.
De Barnfield ansichtkaart.

Dat maakte 2 Sisters Storteboom deze week bekend. Het Barnfield assortiment daily convenience kipproducten bestaat uit de categorie Roasted, Crispy, Sticky en Ready to (h)eat en een special concepts assortiment. Binnen dit special concepts assortiment introduceert de vleeskuikenslachterij en kipverwerker drie volledig nieuwe productconcepten Sticky Cola Chicken, Asian Chef en Tulips from Holland.

De Barnfield convenience producten spelen in op de laatste consumententrends en zijn top van smaak. Zo is het product Sticky Cola Chicken, een vernieuwend (borrel)concept voor bijvoorbeeld horeca waarin kip en softdrinks smakelijk zijn gecombineerd.

2 Sisters Storteboom, dat onderdeel is van de Britse 2 Sisters Food Group, presenteert Barnfield op de Sial aan de complete food- en retailbranche als startpunt voor de handelsintroductie in Noordwest-Europa.

Foto van Tom Schotman
Tekst: Tom Schotman

Groeide op een vleeskuikenbedrijf in het Achterhoekse Vragender op. Schrijft sinds augustus 2013 voor Pluimveeweb.nl, vakblad Pluimveeweb, Pigbusiness.nl, vakblad Pig Business en de regionale agrarische vakbladen van Agrio.

Tekst: 2 Sisters Storteboom

Beeld: 2 Sisters Storteboom

Deel dit artikel
Twitter
Facebook
LinkedIn
WhatsApp
E-mail
Meer soortgelijk nieuws lezen?
Sloot dit artikel goed aan bij jouw behoefte? Wellicht is/zijn de volgende site(s) dan ook interressant voor jou:
Pluimveeweb.nl logo
Alles over de Pluimveehouderij, economie, beleid, huisvesting, mechanisatie, lucht, water licht, voeding, gezondheid, fijnstof, legpluimvee, vleeskuikens, ouderdieren, broederij en fokkerij op Pluimveeweb.nl
Praat mee
Vee & Gewas is ook actief op verschillende social media. Volg ons, blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws en praat mee.
Facebook Twitter LinkedIn Instagram
Nieuwsbrief
Ontvang twee keer per week gratis het belangrijkste agrarische nieuws uit Oost-Nederland in jouw mailbox. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Vee-en-Gewas.nl en bevestig je aanmelding via de toegestuurde mail.
Wij wijzen je op het privacy statement van Agrio Uitgeverij B.V.

Provincies
  • Gelderland
  • Overijssel
Politiek
Waterschappen
    Melkvee
    Akkerbouw
    Varkens
    Pluimvee
    Opinie
    Vee-en-Gewas.nl © 2025 - Uitgave van Agrio Uitgeverij B.V. - RSS | Privacyverklaring | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Adverteren | Abonneren | Contact redactie | Klantenservice | Cookie instellingen
    • Nieuws
      • Home
      • Provincies
        • Gelderland
        • Overijssel
      • Politiek
      • Waterschappen
      • Melkvee
      • Akkerbouw
      • Varkens
      • Pluimvee
      • Opinie
    • Marktcijfers
    • Video & foto
    • Dossiers
    • Kennispartners
    • Vakblad
      • Jaargangen
      • Verschijningsdata
      • Abonneren
    • Evenementen
    • Top
    • Het LeerErf
    Top